 Zapraszamy na praktyczny webinar, podczas którego pokażemy, jak rozwijać kompetencje interpersonalne, by budować profesjonalny i spójny wizerunek inżyniera - eksperta, którego inni słuchają, szanują i chętnie zapraszają do współpracy. W wielu środowiskach technicznych to nie tylko wiedza i doświadczenie decydują o sukcesie, ale również umiejętność jasnego komunikowania, współpracy z ludźmi oraz zarządzania relacjami. Podczas webinaru dowiesz się: - Jak kompetencje interpersonalne wpływają na to, jak jesteś odbierany w roli specjalisty. - Jak mówić o swojej wiedzy i osiągnięciach, aby budować zaufanie i nie brzmieć jak przechwalający się fachowiec. - Jakie postawy i zachowania wzmacniają Twój autorytet w oczach współpracowników, klientów i przełożonych. - Jak unikać typowych błędów komunikacyjnych, które mogą podważyć Twój profesjonalizm. - Jak rozwijać swoje umiejętności interpersonalne, nawet jeśli do tej pory nie było to Twoim priorytetem. Webinar zawiera praktyczne wskazówki, ćwiczenia oraz przykłady z codziennego życia zawodowego inżyniera. Skupimy się na tym, jak świadomie i naturalnie budować wizerunek osoby kompetentnej, pewnej siebie i godnej zaufania - bez sztuczności, za to z klasą. Jeśli chcesz, by Twoja praca mówiła sama za siebie - ale jednocześnie zależy Ci, by umiejętnie zarządzać swoim wizerunkiem jako eksperta - to spotkanie jest właśnie dla Ciebie.
Program szkolenia:
1. Wprowadzenie: Dlaczego kompetencje interpersonalne są dziś równie ważne jak techniczne? 2. Komunikacja, postawa, współpraca - kluczowe elementy profesjonalnego wizerunku 3. Wewnętrzne i zewnętrzne bariery w budowaniu autorytetu 4. Jak rozwijać kompetencje interpersonalne, by być postrzeganym jako lider i ekspert? 5. Sesja pytań i odpowiedzi. Termin: 24.04.2025 - godz. 16:00 - 18:00 Zapis na szkolenie online >> Wykładowcy: Marta Majcher i Agata Szadyn-Tymicka to trenerki mentalne współpracujące z podmiotami biznesowymi, ekonomii społecznej oraz instytucjami publicznymi. Ich działalność zawodowa skupia się na prowadzeniu szkoleń, wykorzystujących grywalizację do kształtowania kompetencji interpersonalnych. W trakcie ich szkoleń uczestnicy, rozgrywając symulacyjne wojny lub wcielając się w pracowników firm produkujących piwo albo samochody, doskonalą umiejętności takie jak komunikacja, negocjacje, współpraca, zarządzanie, myślenie systemowe oraz zarządzanie sobą i zespołem w czasie. Jako trenerki mentalne, wykorzystują swoje umiejętności przygotowując uczestników do osiągania pełnego potencjału zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Ich innowacyjne podejście pozwala na praktyczne i angażujące doskonalenie kluczowych kompetencji w dynamicznych i realistycznych scenariuszach.
|