Aktualności O Izbie Facebook Pobierz Kontakt
 
w archiwum
PDK OIIB
SKŁAD ORGANÓW statutowych, komisji i zespołów kadencji 2022-2026
Uchwały Okręgowej Rady w sprawach ogólnych
Terminarz
Ubezpieczenia
Wynajem sal
Członkostwo
Uprawnienia Budowlane
Sąd Dyscyplinarny
Z życia Izby
Rok 2024
Rok 2023
Rok 2022
Rok 2021
Rok 2020
Rok 2019
Rok 2018
Rok 2017
Rok 2016
Rok 2015
Rok 2014
Rok 2013
Rok 2011-2012
Rok 2008-2010
Historia Izby
Pozostają w pamięci
Budowa siedziby Izby
Szkolenia
Regulaminy
Ankieta tematyka szkoleń
Plan szkoleń PDK OIIB
Wycieczki integracyjne
Prenumerata czasopism
Bal z okazji Dnia Budowlanych
Apel Stowarzyszeń
Konkursy PDK OIIB
Budowa Roku Podkarpacia
Fotograficzny
Hasło promujące inżyniera budownictwa
Imię dla młodego dąbka
Kartka świąteczna Bożonarodzeniowa lub Noworoczna
Kartka świąteczna Wielkanocna
Mistrzostwa w Kolarstwie Górskim
Mistrzostwa w Kolarstwie Szosowym
Mistrzostwa w Biegach Terenowych
Mistrzostwa Czudec Cross Run
Mistrzostwa w Tenisie Ziemnym
Mistrzostwa w Marszu na Orientację
Mistrzostwa w Rowerowej Jeździe na Orientację
Regaty Żeglarskie
Rysunkowy dla dzieci
Wydawnictwa Izby
Konkursy Okręgowych Izb, Imprezy Zewnętrzne
Wizytówki
Rzeczoznawcy
PRACA
Na luzie
Galeria Integracyjna Podkarpackiej OIIB
rok 2020-2021
rok 2022
rok 2023
rok 2024





NA BUDOWIE - Biuletyn Informacyjny PDK OIIB – nr 2/2023
( 06-06-2023 )


NA BUDOWIE to blok tematyczny w naszym Biuletynie Informacyjnym. Szczegółowe parametry tunelu i dużo więcej branżowych ciekawostek znajdziecie w bieżącym wydaniu w artykule Budowa odcinka drogi ekspresowej S19:
- Przekrój budowany i docelowy - 2x2 dwie oddzielne nawy
- Rodzaj konstrukcji nawierzchni - sztywna, z betonu cementowego 115 kN/oś,
- klasa techniczna - S
- prędkość projektowa Vp - 100 km/h
- Szerokość jezdni jednej nawy - 2 x 3,5 m
- Szerokość użytkowa jednej nawy tunelu - min. 12,4 m
- Szerokość pasa ruchu - 3,5 m
- Szerokość pasa awaryjnego - 2,5 m
- Szerokość opaski bezpieczeństwa - 0,5 m
- Skrajnia pionowa S19 - 5,0 m
- Szerokość dróg ewakuacyjnych - 1,2 m
- Skrajnia pionowa dróg ewakuacyjnych - 2,25 m
- Kategoria ADR tunelu - A
- moc pożaru - 100 MW
- kategoria ruchu - KR6
- obciążenie nawierzchni - 115 kN/oś
- Przejścia poprzeczne miedzy nawami - min. co 150 m wymiarach min. 1,4x2,2 m
- Przejazd poprzeczny między nawami - zlokalizowany w połowie długości tunelu, o min. wymiarze 5,0 x 4,5 m.

Czytaj więcej>> 



 autor: Zespół     



  Strefa zamknięta
login:
haslo:
akceptuję regulamin
 
Polski Komitet Normalizacyjny
O normach
Prenumerata norm
Wolters Kluwer SA
Problem z zalogowaniem?
Instrukcja eBistyp
Instrukcja do importu baz cenowych
ARCHISPACE
e-SEKOCENBUD
Normy SEP
Instytut Techniki Budowlanej
Budownictwo wielkopłytowe
Izba Projektowania Budowlanego
Jak korzystać z Środowiskowych Zasad Wycen Prac Projektowych
Baza realizacji członkostwa w PDK OIIB
Materiały ze szkoleń
Czytelnia
Zjazdy PDK OIIB
Budżety PDK OIIB
  
  © 2007 Podkarpacka Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwastrony internetowe Rzeszów