![](../Files/News/biuletyn_reklam_S19.jpg) NA BUDOWIE to blok tematyczny w naszym Biuletynie Informacyjnym. Szczegółowe parametry tunelu i dużo więcej branżowych ciekawostek znajdziecie w bieżącym wydaniu w artykule Budowa odcinka drogi ekspresowej S19: - Przekrój budowany i docelowy - 2x2 dwie oddzielne nawy - Rodzaj konstrukcji nawierzchni - sztywna, z betonu cementowego 115 kN/oś, - klasa techniczna - S - prędkość projektowa Vp - 100 km/h - Szerokość jezdni jednej nawy - 2 x 3,5 m - Szerokość użytkowa jednej nawy tunelu - min. 12,4 m - Szerokość pasa ruchu - 3,5 m - Szerokość pasa awaryjnego - 2,5 m - Szerokość opaski bezpieczeństwa - 0,5 m - Skrajnia pionowa S19 - 5,0 m - Szerokość dróg ewakuacyjnych - 1,2 m - Skrajnia pionowa dróg ewakuacyjnych - 2,25 m - Kategoria ADR tunelu - A - moc pożaru - 100 MW - kategoria ruchu - KR6 - obciążenie nawierzchni - 115 kN/oś - Przejścia poprzeczne miedzy nawami - min. co 150 m wymiarach min. 1,4x2,2 m - Przejazd poprzeczny między nawami - zlokalizowany w połowie długości tunelu, o min. wymiarze 5,0 x 4,5 m.
Czytaj więcej>>
|